TIEDOTE 20.6.2022 klo 10.00

Vaasan Hietasaaren monipuolinen vesiurheilupuisto ja karibianhenkinen 250- paikkainen ravintola terasseineen on nyt avattu täydessä mitassaan tänään maanantaina 20.6.2022 kaikkien palveluiden osalta Vaasan Hietasaari Beach Clubin ravintola ja terassi, jonka ruokalistalta löytyy mm. herkulliset pitsat, hampurilaisateriat, wings- annokset sekä raikkaat salaatit. Rantaravintolasta koko perhe saa maittavaa ruokaa sekä jäätelöä ihanassa merimaisemassa. Hietasaari Beach Clubin terassilla nautit niin alkoholittomia kuin alkoholillisiakin drinkkejä. Beach Club käsittää kaksi suurta terassialuetta, joista toinen on kokonaan katettu. Ravintola on avoinna myös sadepäivinä.

– Nyt se päivä vihdoin on koittanut, kun pitkään suunniteltu ja rakennettu kokonaisuus on valmis Vaasan upeimmalla hiekkarannalla. Olen todella ylpeä koko hankkeen tekijätiimistämme ja yhteistyökumppaneistamme. Toivotammekin laajasti niin vaasalaiset, maakunnan ihmiset kuin turistitkin tervetulleeksi Hietasaari Beach Clubille.
Vaasan Hietasaaren uusi kukoistuksen aika alkaa tänään, sanoo Beach clubin toimitusjohtaja Tommi Mäki.

Vaasan rannoilla koko kesä elämää ja viihdettä

– Myös yksityistilaisuuksia mahdollisuus varata Beach Clubille Hietasaari Beach Club vuokraa tiloja sekä terasseja myös yksityiskäyttöön. Tilat soveltuvatkin erinomaisesti esimerkiksi yrityksen kesäjuhlille, syntymäpäiväjuhliin tai muuhun isomman seurueen merkkipäivään.
– Beach Clubin ravintolalistalle olemme koonneet runsaasti erilaisia suosikki-ruokatuotteita. Menu heijastaakin rentoa rantatunnelmaa ja olemme hakeneet vaikutteita etelän rantabaarien menujen sisällöstä. Listalla on mukana myös runsaasti erilaisia nopeita ruokia, joita seurueenne voi nauttia vaikkapa uinti- tai sup-lautailuhetken päätteeksi samalla ihastellen terassiemme upeita merialanäkymiä. Ravintolassa on täydet A-oikeudet ja asiakaspaikkoja yhteensä 250. Alaterassilta heti sisäänkäynnin yhteydestä löytyy lisäksi kymmeniä erilaisia makuja käsittävä jäätelöbaari.
– Yläterassillemme on myös rakennettu täysin esteetön kulku sekä erillinen inva-wc liikuntaesteisille asiakkaillemme. Beach Clubin Ruokatuotteita on mahdollista tilata myös kotiin WOLTruokalähetyspalvelun kautta. Tulevan kesän hitti on taatusti Hietasaaren rapeat ja herkulliset pizzat palmujen alla.
–Ostamalla lipun kelluvaan vesipuistoon, pääset kokemaan mahtavan vesiesteradan seikkailun. Vesipuisto on tarkoitettu kaikenikäisille ja myös aikuisille siinä on taatusti kiinnostavaa urheilullista haastetta. Hietasaaressa on mahdollista vuokrata SUP lautojen lisäksi myös kajakkeja ja e-Foil-lautoja. Hietasaari Beach Clubin aktiviteettitoiminnasta ja vesiurheilutoiminnoista vastaa WetBoys OY.
– Kruunaat täydellisen kesäpäivän yhdistelemällä vesiurheiluaktiviteetteja sekä ravintolapalveluita varauksen yhteyteen seurueellenne. Aktiviteettien ja varusteiden varaaminen onnistuu kätevästi ennakkoon verkkokaupasta.

Hietasaari Beach Club tarjoaa:

• Kelluva Vesipuisto – maailmalla suosittu aktiviteetti vesiesterata.
  • hietasaaribeachclub.fi/verkkokauppa.
  • Hietasaari Beach Club kesäravintola, terassi ja jäätelöbaari.
    Ruokatuotteissa mm pizzat, hampurilaiset, wings- annokset, salaatit sekä raikkaat drinkit.
  • Vuokrattavat SUP-laudat, eFoil-laudat ja kajakit
  • TIER- sähköpotkulautojen vuokrausasematoimintaa.

Aukioloajat:
Ma-To klo 10.00 – 20.00
Pe-La klo 10.00 – 22.00 (00.00)
Su klo 10.00 – 20.00

www.hietasaaribeachclub.fi

Tommi Mäki
Toimitusjohtaja, Sisäsataman Terassi OY, Hietasaari Beach Club

Kerro terveisiä

• Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.

Tommi Mäki

Ravintolapäällikkö